2013-09-08

Kriaušių ir bruknių uogienė

PRIEŠISTORĖ

Ir aš iš tų, kuriems bruknė - nelabai valgoma uoga, bet kai jų tiek aplinkui, tai norisi imti ir padaryti jas kažkaip valgomas :) Klasikinis derinys - kriaušės su bruknėm. Man labiausiai patinkantis su šalta vištiena. Receptas iš Geras apetitas blogo, tik gaminimo procesas - kaip man patogiau.

RECEPTAS (turėtų gautis kiek daugiau nei 500 ml, nes iš trečdalio man gavosi apie 170 ml)
  • 1 kg kriaušių (jau paruoštų, supjaustytų skiltelėmis ar kubeliais);
  • 300 g (500 ml) bruknių;
  • 300 g cukraus;
  • ½ a. š. kardamono;
  • ½ a. š. cinamono.
Kriaušes užpilti cukrumi ir palikti per naktį, kad išsiskirtų sultys (galima virti ir iškart). Bruknes sumalti (galima ir nemalti iškart, o pavirus ir viskam suminkštėjus, sublenderiuoti, bet man patinka uogienėje kriaušių gabaliukai). Viską sumaišyti ir virti apie 30 min. (ar iki norimo tirštumo). Supilstyti į iškaitintus stiklainius ir sandariai uždaryti. Skanaus!

REZULTATAS


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą