2013-10-06

Aviečių sirupas

PRIEŠISTORĖ

Šviežių lietuviškų aviečių reikėjo ieškoti dar iki šalnų, ir receptas tada būtų labiau į temą, bet yra kaip yra, tik dabar sugebėjau parašyti įrašiuką. Tačiau ir šaldytos avietės tinka, jei netyčia dingsta elektra ir šaldiklis nebešaldo ar tiesiog prisireikia vietos jame ir aukojamos avietės :) Uogienė man labai patinka, bet sėklytės kartais nervina. O ant ledų man norisi sirupo. Ir į arbatą man norisi sirupo. Ir į šampaną man norisi sirupo :) Net į salotų užpilus man norisi aviečių sirupo. Taigi - aviečių sirupas visiems gyvenimo atvejams...

RECEPTAS
  • 500 g aviečių;
  • 2 st. (500 ml) vandens;
  • 2 st. (400 g) cukraus.
Vandenį su cukrumi užvirinti ir virti ant nedidelės ugnies pusvalandį. Tada sudėti avietes, pavirti dar pusvalandį. Tada pertrinti per sietelį ir dar kartą užvirinti. Supilstyti į paruoštus buteliukus ar stiklainius ir užsukti (dėl visa ko laikau šaldytuve). Skanaus!

REZULTATAS


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą